vrijdag 12 februari 2010

Op de maan


Zou het waar zijn dat er ooit iemand op de maan heeft gestaan? Rond gelopen, zo ver je dat kan zonder zwaartekracht, en een vlag heeft geplant? Onvoorstelbaar.


Laatst was de maan weer vol. Het was een heldere avond en de maan hing boven de daken van Amsterdam. Hij was groot en rond, je kon de kraters bijna aanraken. Altijd tijdens deze avonden kan ik heel lang naar de maan staren. En hij deed me nogal denken aan de laatste show van Armani..


WAUW. wat een mooie maan jurk. Heeft ook wel iets weg van een doorzichtige burka boven de knie. De glanzende stof straalt echt een soort mysterie uit.

Als het in de toekomst mogelijk is om een reisje naar de maan te maken als toerist, dan zie ik mij wel in deze schone jurk springen over de kraters en als hoofddeksel zo'n vissenkom. Astronauten dragen namelijk vissenkommen naar mijn mening en met de juiste combinatie (dit jurkje dit jurkje!) kan zo'n vissenkom best charmant overkomen.

xoxo Bien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten