dinsdag 8 december 2009

Politie


Hoi lezers.
Hier zijn fotos van mijn fake fur.
Die zelfde vrijdag gingen Bien en ik naar de zara, om daar schoenen te passen.
We hadden een schoentjes uitgezocht en zochten naar een plekje om ze te aan te trekken.
Ik zet mijn tas neer en zie daar in mijn ooghoek nog een paar leuke schoenen staan, en ren er al een bezetene naar toe. (vergeet mijn alleen gelaten tas onmiddellijk) . Later als ik klaar ben met passen kijk ik om me heen, en voel de zenuwen in mijn buik al een beetje opkomen. WAAR IS MIJN TAS?!?? Bien moet lachen en zegt dat ik vast niet goed heb gekeken, ik geloof haar en ga in de hoekjes van de winkel kijken. Dan plotseling kijk ik omhoog, in de ogen van een forse politie vrouw. Ik deins een stukje terug, en zie opeens mijn tas aan haar arm hangen. Stotterend komt er uit mijn mond de woorden; 'hé dat is mijn tas'. De politie vrouw kijkt me boos aan en verteld me dat ze al vijf minuten met de tas om haar arm staat wanneer ik lekker aan het rond dartelen ben door de winkel. Ik schrik en doe mijn handen voor mijn mond, en verontschuldig me. Ze geeft me mijn tas terug, en we zijn snel de winkel uitgerend.
De volgende dag vind ik in mijn tas nog een rode papieren hand die door de politie erin is gestopt, waar opstaat: Deze hand had van een zakkenroller kunnen zijn.

Pas dus goed op jongens!
xxx Rosanne



1 opmerking: