donderdag 3 december 2009

Wie zijn wij

Wie wij zijn is een zeer vaak gestelde vraag.

Hierbij geven wij antwoord. Als eerste is Roos aan het woord:
Left: Rosanne Right: Bien
Hallo Bloggers,
Ik heet Rosanne, vaak wel verwoord als Roos.
Ik ben 16 jaar, en zit op hockey. Maar mijn grootste liefde is winkelen en op fashionblogs kijken.
Het is heerlijk om te kijken maar vooral te dromen over al die mooie fashion items.
Ik hoop dat jullie je ook kunnen inspireren door onze blog.
xxxxx R

Dear Friends,
genoeg engels. Ik wóón namelijk helemaal niet in Engeland en kan ook helemaal niet zo goed engels. Amsterdam is waar ik mijn leven lijdt, naar school ga, hockey speel, dans en drink, ga slapen en wakker word, elke ochtend weer.
Samen met mijn geliefde en zeer gewaardeerde collega, Roos, zal ik jullie op de hoogte houden over de inhoud van mij kast.
Hierbij veel plaisir avec nous.
Bisou!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten