zondag 10 januari 2010

H&M wish-list!


Elk kwartaal ligt er weer een vuistdikke H&M catologus bij mij op de mat. Elke keer dwaal ik door de jurkjes, shirtjes en jassen. En elke keer neem ik mij voor om te bestellen. want ooh, ik kwijl helemaal weg bij enkele moooie items.
Maar eerst deze schoentjes, van forever21.com Zijn ze niet om op te vreten! Heerlijk knapperig van vorm, een pittig hakje en zoete studs als finishing touch. Volgt u mij nog?

Nu het H&M rijtje.





































































































Dat jumpsuit! Vorige zomer was ik al naarstig opzoek naar een mooie, en aangezien ik nogal kieskeurig kan zijn, stja, ik maak het mijzelf nog wel eens moeilijk wat betreft een fashion item. Maar deze voldoet aan mij strenge eisen, en dan nog wel zo dicht bij huis. Minpuntje; 't Is h&m.. snap je? straks loopt iedereen er in.

Het jeansoverhemd. Ook iets waar we dit seizoen niet omheen kunnen. Het liefst lekker verbleekt en een zachte stof van het vele dragen. Deze als jurkje voor een picknick in een weiland.

Zulke basics vind je alleen bij de h&m. Dus daar kopen we ze dan ook. Ook verkrijgbaar in het wit.

Deze klassieke standaard rokjes zijn een echte must have! Doen het goed met dikke legging en half hoge stoere boots eronder. Maar wanneer de temperatuur weer stijgt kunnen deze ook heel makkelijk op blote benen. Ik wil graag de zwarte, grijze en paarse versie. Grijs en zwart omdat deze lekker basic zijn en paars omdat dit dé kleur voor dit seizoen is.

Maar of ik het dit jaar ook in huis haal? We zullen zien en jullie zijn de eerste die het horen!

xxxB

Geen opmerkingen:

Een reactie posten