woensdag 13 januari 2010

Zoeva Bamboo Brush Set

Mmmm me like!
Ik heb zelf helemaal geen uitgebreide stash. Maar dat laat niet weg dat ik die graag zou willen aanleggen. En waarom dan niet meteen beginnen met een mooie, kwalitatief prima kwasten set. Deze kwam ik tegen na een tijdje surfen op het internet. Ik vind ze prachtig en het opberghoesje is ook erg praktisch. En dat voor 20 euro. Inclusief de verzendkosten. Ze komen van een webwinkel uit Duitsland.
Dan nog iets anders. Ik maak mij een beetje zorgen om mijn wimpers. Ze zijn de laatste tijd erg dun en ze vallen er erg snel uit. Nu haal ik mijn make - up 's avonds niet altijd even goed eraf maar ik doe erg mn best, zeker de laatste tijd. Nu hoorde ik iets over een wimperverlengend serum. Hmm, hoe zit dat precies?



De Eyelash Revitalizer! Een krachtig serum dat de wimpers werkelijk langer maakt, steviger en voller. Breng het serum als een eyeliner aan op de rand van het ooglid en wimpers. Een kuur bestaat uit het 8 weken 's morgens en 's avonds aanbrengen. Je merkt na 4-5 weken een heuse verbetering!


Yay dat klinkt ons allemaal wel in de oren.
Nogal prijzig is dit grapje (hoezo grapje, het werkt heus!) wel, 69,00 schone eurootjes. zucht!
xxx B.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten