vrijdag 8 januari 2010

schone schijn


Hoi lezers,

het is vrijdag en ik zit thuis met mijn voeten in dikke sokken en een jogging broek.
Altijd als ik me een beetje verveel ga ik kijken op alle sites.
Nu zat ik op de H&M site en zag ik zwarte schoenen van 20 euro, ik vind ze wel gaaf en zou ze willen bestellen. Maar dan gaat het in mijn hoofd opeens tollen. Wat als ze nou in het echt spuuglelijk zijn?of ik bestel de verkeerde maat? Deze twijfel komt doordat je vaak iets ziet op internet en als je het dan in de winkel ziet, het echt vreselijk lelijk is.
Ik zou ze even laten zien dan kunnen jullie een mening geven.
Oh de foto staat boven ik weet niet hoe ik het anders moet doen haha.

je hebt ze ook in het rood.
Wat vinden jullie?
Hot or not?
Ik twijfel maar ik moet toch maar eens beslissen. Ik kan ze altijd terug sturen.

Kusjes, Rosanne



Geen opmerkingen:

Een reactie posten