vrijdag 15 januari 2010

Trends

Bonjour,

Nu toch helemaal in de hair stuff zitten.. Hieronder enkele nieuwe haar trends. Wat vind jij?

Deze dames hebben hun lange manen stijl achter de oren en over een schouder gelegd. De strakke scheiding maakt hem af. Persoonlijk vind ik deze look het best bij
De voorste lok gevlochten en weggestopt onder de rest van het haar. Zelf vind ik het een leuk detail zeker met wilde blonde lokken erbij zoals Jennifer heeft.
De klassieke ponytail met een extraatje. Wat een lange haren. Eerst het haar strak tegen de schedel kammen om vervolgens te vlechten. Mooi resultaat Blake!
Een haarband. Mij maakt het algauw een soort braaf schoolmeisjes en van de strakke pootjes krijg ik hoofdpijn. Maar deze twee hebben de elastieke variant, die geeft vast geen hoofdpijn.
En dan als laatste. Een heuse pijpenkrul in een schuine lok. Niet echt fan van deze, vind het er te nep uit zien, het is overduidelijk dat deze twee die krul niet van hen zelf hebben.

En for the reccord, kom zelf net terug van de kapper. Niks bijzonders, maar de dooie punten moest nodig geknipt worden. Mijn ultieme droom zijn net zulke lange lokken als deze celebs maar mijn haar wil op een gegeven gewoon niet verder groeien.
xxxxx B

Geen opmerkingen:

Een reactie posten